Esi sveicināts grandvoyage.lv

Esi sveicināts grandvoyage.lv

 

Standarta veidlapā informācijas sniegšanai


STANDARTA INFORMĀCIJAS SNIEGŠANAS VEIDLAPA, JA TIEK NOSLĒGTS KOMPLEKSO PAKALPOJUMU LĪGUMS AR CEĻOJUMU ORGANIZĒTO CEĻOJUMU PĀRDOŠANAS AĢENTU VOYAGE GRAND PRIX

  1. Šī veidlapa ir obligāta ceļojumu organizatoram un tā organizēto ceļojumu pārdošanas aģentam, sniedzot pirmslīguma standarta informāciju, ja ceļotājs iegādājas komplekso pakalpojumu.
  2. Šajā veidlapā ir izklāstīta pirmslīguma standarta informācija, kuru sniedz ceļojumu organizators  tīmekļa vietnēs, ja kompleksā pakalpojuma līgums tiek noslēgts attālināti (tīmeklī), vai tieši ceļotājam.
  3. Veidlapā sniegtā informācija atbilst 2015. g. 25. novembra Eiropas Parlamenta un Padomes direktīvas (ES) 2015/2302 par kompleksiem ceļojumiem un saistītiem ceļojumu pakalpojumiem, ar ko daļēji groza Eiropas Parlamenta un Padomes Regulu (EK) Nr. 2006/2004 un Direktīvu 2011/83/ES un atceļ Padomes Direktīvu 90/314/ EEK, I pielikuma A, B, C daļā noteikto veidlapu saturam.

STANDARTA INFORMĀCIJAS VEIDLAPA

Jums piedāvātais ceļojumu pakalpojumu kopums ir komplekss pakalpojums, kā tas ir definēts 2015. g. 25. novembra Eiropas Parlamenta un Padomes Direktīvā (ES) 2015/2302 par kompleksiem ceļojumiem un saistītiem ceļojumu pakalpojumiem, ar ko daļēji groza Eiropas Parlamenta un Padomes Regulu (EK) Nr. 2006/2004 un Direktīvu 2011/83/ES un atceļ Padomes Direktīvu 90/314/ EEK (turpmāk tekstā – Direktīva (ES) 2015/2302).

Jūs varēsiet izmantot visas ES tiesību aktos noteiktās tiesības, kas attiecas uz kompleksiem pakalpojumiem. Ceļojumu organizators TT Baltics SIA (TUI BALTICS) būs pilnībā atbildīgs par kompleksā pakalpojuma pienācīgu sniegšanu kopumā.

Ceļojumu organizatoram TT Baltics SIA (TUI BALTICS) ir aizsardzība, lai maksātnespējas gadījumā atlīdzinātu Jūsu maksājumus par komplekso ceļojumu, un, ja kompleksā pakalpojumā ir ietverts transports, nodrošinātu Jūsu repatriāciju (nogādāšana sākotnējā izbraukšanas vietā).

 

Ceļotāja pamattiesības saskaņā ar Direktīvu (ES) 2015/2302:

  • Ceļotājs pirms kompleksā ceļojuma līguma noslēgšanas saņems visu būtisko informāciju par komplekso pakalpojumu.
  • Ceļojumu organizators ir atbildīgs par to, lai visi līgumā ietvertie ceļojuma pakalpojumi tiktu sniegti pienācīgi.
  • Ceļotājam izsniedz tālruņa numuru saziņai ārkārtas gadījumos vai informāciju par kontaktpunktu, kurā viņš var sazināties ar organizatoru vai ceļojumu aģentu.
  • Ceļotājs, par to paziņojot saprātīgā termiņā, var nodot komplekso pakalpojumu citai personai, par ko var paredzēt pienākumu segt papildu izmaksas.
  • Kompleksā pakalpojuma cenu var palielināt tikai tad, ja:
    • pieaug noteiktas izmaksas (pieaug ceļotāju pārvadājuma cena degvielas vai citu enerģijas avotu sadārdzināšanās dēļ, mainās līgumā iekļauto ar pakalpojumu saistīto nodokļu vai nodevu, kuras piemēro trešās personas, kuras tieši nepiedalās, īstenojot komplekso pakalpojumu, apmērs, mainās ar komplekso pakalpojumu saistītās valūtas maiņas kurss);
    • šāda noteiktu izmaksu pieauguma iespēja ir skaidri paredzēta līgumā;
    • par to ceļotājs ir jāinformē ne vēlāk kā 20 dienas pirms kompleksā ceļojuma sākuma.
  • Ja cenas palielinājums pārsniedz 8 % no kompleksā pakalpojuma cenas, ceļotājs var izbeigt līgumu. Ja organizators sev patur tiesības palielināt cenu, ceļotājam ir tiesības uz cenas samazinājumu, ja samazinās attiecīgās izmaksas.
  • Ceļotājs var izbeigt līgumu, nemaksājot nekādu izbeigšanas maksu, un saņemt veikto maksājumu pilnu atmaksu, ja ievērojami tiek mainīts jebkurš no kompleksā pakalpojuma būtiskajiem elementiem, izņemot cenu. Ja pirms kompleksā pakalpojuma sākuma par komplekso pakalpojumu atbildīgais organizators atceļ komplekso pakalpojumu, ceļotājam ir tiesības saņemt atmaksu un attiecīgā gadījumā kompensāciju.
  • Ceļotājs ārkārtas gadījumos pirms kompleksā pakalpojuma sākuma var izbeigt līgumu, nemaksājot nekādu izbeigšanas maksu, piemēram, ja galamērķa vietā pastāv nopietnas drošības problēmas, kuras, visticamāk, ietekmētu komplekso pakalpojumu.
  • Ceļotājs jebkurā laikā pirms kompleksā pakalpojuma sākuma var izbeigt līgumu par atbilstošu un pamatojamu izbeigšanas maksu.
  • Ja pēc kompleksā pakalpojuma sākuma nozīmīgus kompleksā pakalpojuma elementus nevar sniegt tā, kā paredz vienošanās, jāpiedāvā ceļotājam atbilstīgi alternatīvi risinājumi bez papildu maksas. Ceļotājs var izbeigt līgumu, nemaksājot izbeigšanas maksu, ja pakalpojumi netiek sniegti saskaņā ar līgumu un tas būtiski ietekmē kompleksā pakalpojuma izpildi, un organizators nenovērš problēmu.
  • Ceļotājam arī ir tiesības uz cenas samazinājumu un/vai kompensāciju par zaudējumiem, ja ceļojuma pakalpojumi netiek sniegti vai tiek sniegti neatbilstīgi.
  • Ja ceļotājs nonāk grūtībās, organizatoram ir jānodrošina palīdzība.
  • Ja organizators kļūst maksātnespējīgs, maksājumi tiek atmaksāti. Ja ceļojumu organizators kļūst maksātnespējīgs pēc kompleksā maksājuma sākuma un ja transports ir iekļauts kompleksajā pakalpojumā, tiek nodrošināta ceļotāja repatriācija.
  • Ceļojumu organizatori ar kuriem sadarbojamies ir parūpējušies par aizsardzību maksātnespējas gadījumā, iegādājoties apdrošināšanas polises un reģistrējušies PTAC . Izsniegta licence
  • Ja ceļojuma organizatora maksātspējas dēļ tiek liegti pakalpojumi, ceļotājs var vērsties kompetentā iestādē – Patērētāju tiesību aizsardzības centrā, adrese: Rīga, Brīvības iela 55, LV-1010, e-pasts: ptac@ptac.gov.lv, tālr. +371 65452554.
Komentāri (0)  |  2019-07-17 13:34  |  Skatīts: 295x         Ieteikt draugiem       TweetMe   
- Pievienot komentāru:

Vārds:

Komentārs:

Drošības kods:

Atpakaļ